Sponsors

Steun basketbalvereniging DAS

Sport is heel belangrijk. Zowel op fysiek, sociaal en maatschappelijk vlak.Met name de jeugd leert op een gezonde manier te presteren in teamverband en bouwen daarmee een band op waardoor ze, zowel in als buiten het veld, voor elkaar klaar leren staan.

Onze vereniging telt veel teams die op verschillende niveaus actief zijn. We hebben o.a. 12 jeugdteams. De jongste leden, de mini’s onder de 10 jaar, leren spelenderwijs het spelletje en hebben hier zichtbaar veel plezier in. Ook de overige jeugdteams doen het erg goed: er is altijd een sportieve strijd en regelmatig worden ze kampioen. Een aantal van deze jeugdteams spelen zelfs op het hoogst haalbare niveau.

Voor o.a. deze “talentvolle” teams kan DAS heel goed uw steun gebruiken. Ook materiële bijdrages, eventueel met opdruk van uw bedrijfslogo, zijn natuurlijk van harte welkom.

 

Waarom basketbal?

Basketbal is de meest voorkomende sport in de reclame. Het is een wereldsport met de nodige exposure. De Amerikaanse competitie (NBA) is al jarenlang het toonbeeld van een uitstekend marketinginstrument om de sport te promoten. Het is een dynamisch, spectaculair en snel spel waarbij tactisch inzicht en technische vaardigheden van groot belang zijn. Kortom een aantrekkelijk spel om te beoefenen en te bekijken. Overal ter wereld lopen jongens en meisjes rond in kleding die gerelateerd zijn aan de basketbalsport. Het is een cultuur, een levenswijze.

 

Argumenten:

  • Het uiting geven van een sociale en maatschappelijke betrokkenheid.
  • Persoonlijke en hobbyistische motieven. Een bedrijf sponsort een club, puur uit liefde voor de club of voor de sport.
  • Het creëren, in stand houden of vergroten van naamsbekendheid. Verder wil een bedrijf het sportieve imago van een sportclub vaak koppelen aan het eigen bedrijf.
  • Een bedrijf wil haar doelgroep aanspreken door hen te overtuigen dat ze dezelfde interesses hebben, namelijk sport.
  • Het zich onderscheiden van de concurrentie. Sportclubs geven de sponsors unieke mogelijkheden om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.
  • Externe en interne communicatie. Sponsoring is een ideaal medium om zakenrelaties (extern) en eigen werknemers (intern) aan te spreken op een persoonlijke manier buiten de werksfeer.
  • Het etaleren van individuele producten. Een bedrijf wil in dit geval een bepaald product promoten en maakt hiervoor gebruik van sponsoring.
  • Het rechtstreeks verhogen van de omzet via sponsoring.

 

Wij hopen dat u geïnteresseerd zult zijn om een actieve sponsor te worden van onze vereniging of van één van onze teams en/of activiteiten.

Voor meer informatie en tarieven nodigen wij u uit om contact op te nemen met één van de leden van de sponsorcommissie van basketballvereniging DAS.

 

Leden van de sponsorcommissie

Rienk Bijlsma sponsorcommissie@das-delft.nl

Arnold van Mierlo

Ron Duyvenstein

Frank Mannes

 

Bankrekening
IBAN NL97INGB0003139910 t.n.v. Delftse Basketbalvereniging DAS, Delft